Fäst vid P - Literally Speaking

Det blev inte klädseln jag och P hade tänkt igår för vi fick inte tag på alla tillbehör så istället så tog vi mina handbojor, som är riktiga och man måsta ha nyckel för att lossa dom. Jag hade nyckeln i min plånbok så jag inte skulle tappa bort den. Så skulle jag lura mina arbetskompisar att jag inte hade nyckel och frågade först Peter om vi hade en extranyckel eftersom vakterna har handklovar så tänkte jag att det fanns en nyckel.
Jag: har vi en nyckel till handbojorna ? Förfesten gick lite snett.
Peter: *skratt**skratt**skratt* nej det har vi inte, polisen sköter upplåsningen när vi har behövt använda dom. Har du verkligen ingen nyckel ?
Så jag erkände att jag hade nyckel i plånboken och så var det nästa offer - Joseph (vakten)
Jag: har vi en nyckel till handbojorna ? Förfesten gick lite snett.
Joseph: *skak på huvudet**skratt*, går in i köket där Peter gått in tidigare. Kommer tillbaka en liten stund senare och säger: Jag har hört rykten om att nyckeln ligger i sin plånbok.
Jag: *skratt* ja det gör den.
Plånboken ligger då på bordet och såklart tar Joseph den och springer in i köket och gömmer den !
Jag och P följer efter i handbojorna och jag börjar leta. Letar i kylen, frysen, ismaskinerna och till och med i chipspåsar.. Tillslut så hittar jag den i ett skåp där vi förvarar tallrikarna. Då blev det till att låsa upp oss - FRIHET, haha !
Sen så var det payback time ! Så jag försökte låsa fast Joseph. Vi brottades lite men jag vann inte .. =/ Fast jag fick ju på bojan på en hand så jag försökte låsa fast honom i dörrar och diverse saker utan success ! Så för att jag skulle sluta försöka så låste han fast sig själv i samma hand som den första bojan så han hade båda på samma arm. då gick jag där ifrån så han fick ha dom på sig ett tag :P haha

Sen när vi var ute och rökade så var det en sån blååååst brud ! =S Hon bara kom fram och kramade mig och shit. Sen efter ett tag så sa hon: jag måste bara pumpa bröstet, så vände hon sig om och typ pumpade ut bröstmjölk .. Jag och P och Joseph bara kollade på varandra och skrattade .. =S Fine, helt naturligt med bröstmjölk asså, men pumpa bröstet för hand mitt på gatan utanför en krog med massa människor .. Då hade ju jag hellre gått på toan och gjort det om det vore jag ! Det var massa mer som gjorde henne blåst, typ: jag ääälskar ALLA, BLA Bla bla.. aah, man måste varit där för att fatta .. haha

yeah, yeah .. nu så ska jag bänka mig framför tvn och försöka bli trött, har ju skola imorgon och sen efter det så ska jag jobba.

arreviderci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0