vilket party ! =)

säger bara DAMN vilken kväll =)
Kan säga att jag har väldig träningsvärk i låren ! :P haha
Förfesten: sladda runt på jättens parkering. var ute med malin och tog en cigg så satte jag mig på huven och då började jonny köra så jag låg på huven och höll fast mig i vindrutetokaren som jimmy såklart satte på och sprutade med spolarvätska. jag råkade säga lite fel också så jag bara: Jag har sprutarvätska i munnen. det blev ett fint skratt. efter ett tag så skulle vi åka till jimmy och lämna bilen och hämta jonnys bil och på väg till jimmy så vevade vi ner rutorna och satte oss med benen inne i bilen och resten av kroppen utanför, haha. när det bara var jag kvar utanför fönstret så råkade jonny såklart köra in i en snödriva :P hehe. när vi väl hade bytt bil så åkte vi förbi jätten igen och då var det 2 polisbilar och en piket.. undra vad dom gjorde där .. höhö.
sen backstage =)
sen efterfest .. det gick väl sådär .. när vi gick till shell efter efterfesten så hade jag bhn utanför linnet .. hm.. och på väg från shell till jonny så hade jimmy den runt halsen. haha. sen så glömde jag den =/ haha illa.. på efterfesten så hade jag och jimmy även vattenkrig i köket så jag var heeeelt jätteblöt och jag hade ett vitt linne .. whiteshirt eller vad ?! :P haha
Nä, nu så börjar jag bli hungrig så får fundera ut vad jag ska käka för något.

arrivederci

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-12 @ 19:41:35
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 20:15:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0