söndag

Usch, jag har varit så jävla sjuk i helgen :( Fick skjuts av Tanja upp till källstorp förut och dom kunde inte ge mig en dom om vad jag hade. Först trodde dom halsfluss sen körtelfeber men tydligen hade jag inget av det .. Det har varit så en gång tidigare också. Fick 2 stick i fingrarna och en bomullspinne nerkörd i halsen .. Men nu så fick jag kåvepenin och diklofenak och nu börjar det redan bli bättre! Har haft så ont i halsen att jag inte ens har kunnat dricka. Har varit så hungrig för jag inte kunnat käka sen igår morse men nu så är det lite bättre i halsen och jag har käkat nudlar. Men nu så ska jag sova och hoppas på att jag är bättre imorgon så jag inte missar för mkt skola

Här kommer lite bilder från i torsdags =D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0