Måndag

Nu har jag precis kommit hem från skolan och en promenad med Lucifer. Funderar på vad man ska hitta på att göra till middag idag eller om jag orkar göra middag idag dvs. Det hade varit gott med typ flygande jakob utan jordnötter men jag orkar faktiskt INTE laga mat idag så det får bli nudlar ;P Ska räkna lite matte sen och bara slöa hela dagen tror jag. Imorgon så ska jag till skolan och direkt efter det så ska jag till tandläkaren. Jag har bara webbdesign imorgon som tur är så jag missar inga lektioner för tandläkartiden =)
Nä, dags att sätta igång med matten så läxan blir gjort innan jag glömmer av hur man gjorde ;)



Sofie och Kangas på Backstage i torsdags


Vi delade kärlek. Jag tog kär, du tog lek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0