Torsdag

Igår så hade jag min första "riktiga" lektion i webbdesign. Jag har ju läst det innan, på gymnasiet. Men nu var det min första lektion i Webbdesign på Lärcentrum. Läraren var verkligen imponerad av mig för att jag jobbade så fort och han gav mig den första inlämningsuppgiften - som ingen annan i klassen fick. När jag läste igenom uppgiften så såg jag att det var precis det jag suttit och gjort på "skoj" under genomgången så jag var redan klar med den när jag fick den ^^ Man måste ju få brilljera lite ;) hehe. Matte B är det lite värre med.. fattar typ bara hälften av läxan .. typ 3x(4+7)y=0.. haha, måste hänga med på lektionerna !
Idag är jag ledig från skolan men trots det så vaknade jag halv 7 =S väldigt störande ! Hoppas inte jag vaknar så tidigt imorgon ! Börjar ju inte förrens 10.30 och sen så börjar jag jobba klockan 22.00 så jag måste ju vara utsövd :P
Nä, nu får det bli en långpromenad i det kalla med Lucifer =)



screw you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0