1 augusti redan?

Ytterligare en dag sitter jag på jobbet och skall snart åka till nästa brukare.
Och det är redan 1 augusti.. Vad tiden går fort !
När jag har slutat på jobb nr 2 så skall jag direkt åka till jobb nr 1 på personalmöte :)

Efter det så skall jag åka hem till mamiii och kika om jag fått någon post och sedan ut till sjuntorp. Det är även snart dags att skaffa fler flyttlådor så att jag kan börja packa här hemma. Har ju bara 1 månads uppsägningstid här så skall flytta ut till sjuntorp tills att det är dags att flytta till huset så sparar jag lite pengar på så vis :)

Skall även ringa till min vårdcentral sedan och kolla om de har fått svaren från APC-r testet, det har ju gått en vecka nu och på NÄL (sjukhuset) sa de mellan 7-14 dagar och att jag skulle ringa till vårdcentralen efter 7 dagar och kolla, så det skall jag göra :)

Nu äre dags för mig att åka till nästa brukare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0