Bus, bus och massa bus ! =)

Igår så var jag hos Ida och Sanny och umgicks lite och sen när barnen hade lagt sig så bestämde vi att jag skulle sova där så det blev 3-4 groggar. Vaknade imorse när barnen vaknade och ville inte så upp (sover på en madrass i vardagsrummet) och sen så kommer Sac fram till mig och då kände jag att han hade bajsblöja så jag sa till Ida: Ditt barn luktar bajs. Och sen så var det bara att vakna till liv för då började både Sac och Neo att hoppa lite smått på mig och leka massor så det blev inte någon sovmorgon iallafall.
Sedan så var det dags för Neo att gå till dagis och Sanny att åka och jobba och medans Ida körde Sanny till jobbet så storbusade jag med Sac. =)

Dagen har rullat på, vi var och hämtade Neo på dagis och busade massor, tittade på film medans Sac sov en stund och sedan så skulle vi åka och hämta Kicki på jobbet eftersom hennes bil var på verkstad. Sen blev det en tur till Överby och Sac fick syn på poolerna som är där (någon sorts fontänliknande saker men utan fontän och jättelåga så Sac 1 år kan lätt klättra över kanten utan att anstränga sig) så vi fick kavla upp ärmarna på honom och ha koll medans han fick plaska med händerna i vattnet. Neo ville åka med Kicki hem så när jag och Ida och Sac kom hem så busade vi ännu mer och han skrattade så mycket att han knappt fick luft, barnskratt är ju för härligt =)

Ja, har varit jättekul och nu har jag precis kommit hem och jag känner att det är snart dags att sova, haha. Jag är inte van att lägga mig så här tidigt men jag vet att dom få gångerna som jag lyckats somna denna tiden så brukar jag bara sova ca 3 timmar och vakna vid 23 - 24 tiden så vill inte sova ännu men jag vet att om jag inte sover nu så kommer jag bli typ övertrött senare och inte kunna somna . Jobbigt läge ..

Jaja. Det var iallafall det jag hade att skriva idag. =) Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0