Jobb och Super Bowl

oj oj oj, jag hann inte blogga något igår heller - shame on me, jag vet..
Igår så fick jag hoppa in i garderoben och jobba eftersom Becca var ledig och Elin som brukar hoppa in var sjuk =/ så 3 timmar fick jag jobbat i graderoben och sen kom Becca, snäll som hon är, på sin lediga dag så jag fick öppna min bar.

Idag så ska jag, Jonas och MP äta på Olearys och sedan så ska vi antagligen hem till MP och kolla på Super Bowl hela natten. Det håller ju på från 24.00 till 05.00 inatt så det blir till att dricka RedBull :P
Jag har inte kommit fram till vilket lag jag hejar på ännu men jag tror det blir NY Giants fast vi får se inatt om jag ändrat mig :P



Nä, jag är jättetrött och har typ inte sovit något så funderar på att försöka sova en stund.

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0