Update :)

oj oj oj, idag har jag haft fullt upp.. Eller ah, det började igår med att jag var hos barnmorskan och gjorde sånt där cellprov som man blir kallad på var tredje år. Efter det så åkte jag hem till Ida som kommit hem dagen innan från en 3 veckors semester i Thailand. Busade massor med mitt gudbarn Neo och hans lillebror Sac :)
Senare på kvällen så kom Sanny hem från jobbet och då kände både jag och Ida att - nä jag sover här ikväll. Ingen orkade röra sig ur fläcken typ :P
Vaknat hela natten av att Sac vaknat massor gånger. Sen var det Neos tur att vakna och sov ju närmast hans rum så jag var fört inne på rummet. Och att försöka få ut vad en 4-åring vill mitt i natten är inte det lättaste vill jag lova. haha, men Sanny kom till undsättning med en flaska nattvälling.
På morgonen så vaknade jag föra fan av att barnen vaknade. Klart att dom har konstig rytm i kroppen eftersom dom är typ 5 eller 6 timmar före i Thailand och dom har varit där i 3 veckro..
Sen har det varit massor bus med barnen och Ida medans Sanny har jobbat. Sen så var det dags att städa undan allt och så gick jag och Neo ut i snön och lekte :)
När vi kom in så var det middagsdags och nu har jag precis kommit hem.
Ska hoppa in i en välbehövd dusch och slappa innan det är dags att åka till jobbet. Jag kommer typ somna i duschen eller nått :S hahaha, hinkvis med kaffe blire iallafall på jobbet :)

Ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0