W.A.S.P till Trollhättan

Idag blir dagens goda gärning att donera blod. Skulle ju varit där för 2 veckor sedan men då hade jag inte sovit den natten, och då menar jag INGENTING, så jag kände att det var inte perfekt att donera blod när jag var så utmattad och trött för att sedan tappas på blod och bli ännu mer matt.
Så jag bokade om tiden och den är idag 13.15.

Idag så släpps det ut att W.A.S.P kommer till Trollhättan i Oktober och det är ju självklart Backstage (mitt jobb) som fixar detta. Jag har vetat ett tag men har ju inte fått säga något förens nu när det är officiellt !!



Detta kommer att vara på Älvhögsborg (vi får ju inte in dom i våran lilla lokal :P ) den 11e Oktober och biljetterna kommer släppas under dagen på Tickster. För att läsa mer så gå in på: http://www.facebook.com/events/174247769351282/


FUCKING YEAH !! Hoppas verkligen att ni kommer för detta är fan stort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0