Dags att börja packa ^^

Idag så har jag hunnit med massor. Har varit hos läkaren och fått remiss till NÄL (norra älvsborgs länssjukhus) och har även hunnit ta mig upp dit för att ta prover som nu är skickade till Sahlgrenska och jag väntar nu på svar. Om ca 7 till 14 dagar skulle det ta.. suck..
Sen när jag kom tillbaka till jobbet så ställde jag mig och lagade mat och alla är så inponerade av att jag lagar min mat istället för att köpa eller ta med färdig. När jag sitter och äter så ringer Sanny och säger att vi har fått huset - LYCKLIIIIG !! Hela matsalen hörde mig kan jag lova :P
Så nu gäller det att säga upp lägenheter och börja packa :)

Efter jobbet så åkte jag hem till Kicki där Ida och barnen väntade på mig och vi badade i den lilla poolen och Neo är så stolt för han vågar hålla andan under vattnet nu :P
Sac är helt crazy i poolen han också, 1½ och inte rädd för fan själv .. Fick tyvärr ingen bild på honom idag men massa på Neo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0