God morgon

Sitter hemma hos min mor just nu och tjötar lite. Snart dags för oss båda att åka och jobba enda skillnaden är att när hon slutat så åker hon ut till sommarstugan .. Hade gärna velat följa med men vissa måste ju jobba :P

Glömde berätta igår att vi var på Vargöns zoo igår och kikade runt lite och någon dag så skall jag åka dit och sälja lite guppysar :) Han gillade de 3 hanarna som Ida hade med sig igår som kommer ifrån min första kull så det var bara att lämpa av massor, så nu kanske jag har blivit proffersionell guppyodlare ;) haha nä då, men han gillade kvalitén och färgkombinationerna på dom :)

Sen så har jag ju lyckats få Neo att bli rädd för spindlar trots att jag har försökt att inte visa det när barnen är i närheten =/ Så hade han 2 stycken fågelspindlar inne på zoot som JAG gick fram till för att visa Neo att spindlar inte är farliga och att jag bara "lurat" honom att jag är rädd för dom. Så jag får försöka övervinna min rädsla nu, speciellt eftersom vi ska flytta till hus..

Vi får se vad denna soliga dagen har mer att erbjuda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0