Knorrfest !

Oj oj oj, i torsdags så somnade jag redan vid 20.00 och det var sååå skönt att få sova för en gångs skull :)
I fredags så var det jobb, storhandling och jobb igen som gällde. Var med ute på knorren en snabbis och kikade. Det kommer bli awesome i år :)
Nu så är det dags för mig att åka, skall ner till krogen och plocka på mig massa grejer som skall med ut till festivalen. Typ skyltar, blades, disktrasor, slängar osv..
Synd att det är rättså dåligt väder =/ Heöa veckan har det varit strålande solsken och just idag är det varning för åska.


Årets lineup :)



Såhär såg det ut igår när allt var under uppbyggnad :)



Backstage öltält :)

Nu måste jag rusa. Hoppas vi ses ikväll, jag står i baren på knorren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0