Trötter

Dags att ta upp bloggningen igen kanske..
Har hänt så mycket sedan jag bloggade sist och jag kommer inte orka skriva ut allt nu men det kommer säkert i etapper..
Har varit helt slut idag. Det har ju varit fallens dagar som innebär jobb, massa jobb. På 5 dagar har jag jobbat ca 76 timmar, YEEEY.. så jag är rättså trött idag.
Skulle egentligen börjat jobba klockan 7 imorse på jobb nr 2 men det gick verkligen inte, kom hem strax efter 02 inatt. Jag sov hos kompisen inatt eftersom jag skulle behöva hjälp att komma upp men kom inte ur soffan. Var tvungen att ringa och sjukanmäla mig :/ men men, imorgon är det en ny dag och nya takter som gäller. I 4 veckors tid nu så kommer jag inte vara ledig en enda dag eftersom jag har 2 jobb..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0